Dinsdag 02 okt/ Dag 17 Kisoro – Gorrilatrekking - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu Dinsdag 02 okt/ Dag 17 Kisoro – Gorrilatrekking - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu

Dinsdag 02 okt/ Dag 17 Kisoro – Gorrilatrekking

Blijf op de hoogte en volg Renate

19 Oktober 2012 | Nederland, Beverwijk

Gelukkig aardig geslapen. M'n kamergenote gaat vandaag de trekking doen naar de golden monkeys doen, ben wel vroeg wakker, maar dat was ik normaal gesproken ook. Nadat m'n kamergenote weg is (06:00 uur), blijf ik nog lekker even op bed liggen. Om 07:30 besluit ik er uit te gaan. Neem eerst een lekkere warme douche. Rond 08:00 zit ik aan de ontbijt tafel en een paar tellen later komen de eerste andere reisgenoten binnen druppelen.
Gelijk na het ontbijt lunch en diner besteld. Om 13:30 gaan we lunchen.

Heb de ochtend voor mezelf en doe het lekker rustig aan. Foto's gemaakt van het prachtige uitzicht die we hier hebben en wat gewerkt aan het verslag.

's middags nog weer een rondje gelopen en toch nog maar weer een shirt gewassen. Verder opnieuw rustig aangedaan. Rond een uur of 15:00 uur kwamen de mensen terug van de golden monkey trekking. Die was zeer geslaagd. Het was een stevige wandeling en een mooie voorbereiding voor morgen, de gorilla trekking. Ze hebben de golden monkeys goed kunnen zien ondanks dat ze behoorlijk bewegelijk waren.

Op het vaste tijdstip weer gegeten. Na het eten de briefing wat er morgen op de planning staat, de gorrila trekking. Hier heeft iedereen naar uitgekeken.