Zon 23 sept/ Dag 22 Kampala - Entebbe - Amsterdam - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu Zon 23 sept/ Dag 22 Kampala - Entebbe - Amsterdam - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu

Zon 23 sept/ Dag 22 Kampala - Entebbe - Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Renate

19 Oktober 2012 | Nederland, Beverwijk

Vandaag kunnen we echt uitslapen. Het is onze laatste dag hier in Oeganda. Gisteravond heerlijk gegeten en laat naar bed gegaan. Rond 24:00 sloten we onze ogen.

Vanmorgen evengoed vroeg wakker, maar lekker blijven liggen. Rustig aan gedaan en rustig ontbeten. Voor de rest de rugzak opnieuw ingepakt, waarbij het gelukt is om m'n slaapmat in de rugzak te krijgen.

Nog wat foto's gemaakt en toen was het alweer tijd om te lunchen.

We gaan wat eerder naar Entebbe naar het Lake view hotel, zodat we dicht bij de luchthaven zitten. Er zijn momenteel nogal wat veiligheid maatregelen i.v.m. de onafhankelijkheid viering maandag.

We zijn amper de hoek om van het hotel of we zien de eerste militairen al. Vele wegen zijn afgesloten en er zijn er nog maar drie open om Kampala te bereiken. We rijden in een lange file, als we richting Entebbe gaan, maar met een uurtje zijn we dan toch op de plaats van bestemming, Lake View Hotel. Het is hier nog luxer als het Cassia hotel.

Ons laatste avond maal :-) met elkaar. De reis was echt onwijs geweldig.... We bedanken onze chauffeurs dan ook voor alle goede zorgen. Uiteraard bedanken we ook onze reisleider Maarten, die volgens zijn eigen zeggen geen moeilijke groep had. Klopt volgens mij, want vaak waren we het snel eens met elkaar.

Na het diner gaan we richting het vliegveld. Hier nemen we echt afscheid van onze chauffeurs en Maarten.

Bij de gate hebben we een extra strenge controle. Rugzakken worden nageplozen en slippers moeten uit en door de scanner..... uiteindelijk zijn we er allemaal door en stappen we op tijd in het vliegtuig. Onze terug reis begint nu echt.