Do 04 okt/ Dag 19 Gorrilatrekking – Bunyonyimeer - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu Do 04 okt/ Dag 19 Gorrilatrekking – Bunyonyimeer - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu

Do 04 okt/ Dag 19 Gorrilatrekking – Bunyonyimeer

Blijf op de hoogte en volg Renate

19 Oktober 2012 | Nederland, Beverwijk

Vandaag kunnen we uitslapen. We ontbijten pas om 08:30, maar we zijn ruim voor die tijd wakker. We maken van de gelegenheid gebruik om nog weer heerlijk te douchen, een warme douche wel te verstaan, want die missen we de komende 2 nachten.
De bagage zetten we op onze veranda, zodat deze opgehaald kan worden door de dragers.

We vertrekken een kwartier eerder. We waren dus weer lekker op tijd. Het was vandaag niet al te ver rijden. Af en te gestopt om een foto te maken van het mooie uitzicht. De lunch hadden we in een restaurant wat vroeger een buitenhuis was van Amin. Het is een prachtig landhuis. Het eten moesten we van te voeren bestellen. Het smaakte goed. We hebben hier nog even heerlijk gezeten op zachte banken.
Hier werden we opgehaald door 3 bootjes. Twee voor het vervoer van ons en één voor de bagage. Het was een klein half uurtje varen naar het eiland. Hier slapen we in opgezette tenten die tevens nog een rieten dakje hebben, boven de tent zelf. De douche en toilet is buiten.

We doen nog met een vogelgids een rondje over het eiland. We zien 19 verschillende soorten vogels. Na de tocht hebben we gelijk alles geïdentificeerd. Scheelt weer uitzoek werk thuis :-)

Het diner wat we nuttigen is een buffet. We liggen op tijd op bed en puzzelen nog wat voordat we gaan slapen.

Het was weer een mooie dag.