Zondag 23 september/ Dag 08 Murchison Falls NP - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu Zondag 23 september/ Dag 08 Murchison Falls NP - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu

Zondag 23 september/ Dag 08 Murchison Falls NP

Blijf op de hoogte en volg Renate

18 Oktober 2012 | Nederland, Beverwijk

Vanmorgen ging de wekker vroeg 5:30 en vannacht niet echt lekker geslapen. We hadden tevens om 2:00 open huis, de deur vloog open. Die snel dicht gedaan voordat er een nijlpaard of wildzwijnen binnen komen.
Om 6:00 uur was het verzamelen en 6:30 stonden we bij de pond die ons overbrengt. Het nieuwe busje was aangekomen uit Kampala, we waren dus weer compleet met werkende busjes.

Wat een geweldig park is Murchison Falls. Je ziet er verschrikkelijk veel hartenbeesten en de 'Ugandan Kob' ontbrak ook niet. Veel vogels gezien en heel veel foto's gemaakt. Was een geweldige safari tocht. Rond 11:15 waren we weer terug.
Uiteraard eerst lunch besteld.

Met de lunch genoten van een heerlijke beefburger. Daarvoor nog even snel een klein wasje gedaan. Daar hadden we net nog even de tijd voor.

Om 14:00 uur zaten we alweer op de boot om rustig en veel wild life te spotten. We hebben inderdaad heel veel gezien. Vooral heel veel nijlpaarden, olifanten, waterbokken, wildzwijnen, maar ook heel veel diverse vogels. Het was een geweldige dag. Echt ontzettend veel gezien.