IJsland - Vrijdag 19 september 2014 - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu IJsland - Vrijdag 19 september 2014 - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Renate - WaarBenJij.nu

IJsland - Vrijdag 19 september 2014

Blijf op de hoogte en volg Renate

25 September 2014 | Nederland, Beverwijk

Vrijdag 19 september

De wekker ging vandaag om 6:30. We moesten er dus op tijd uit. Vanmorgen gingen we met de boot mee om walvissen te kijken. Het was wel weer regenachtig, maar er stond niet veel wind. De zee was dus vrij rustig. We hebben diverse soorten gezien, al was het van een afstandje. Jammer dat de regen een beetje spelbreker was tijdens het fotograferen.

Rond 12:30 waren we weer terug. We hebben toen een warm broodje gegeten en zijn terug gelopen naar het hotel. Zelf ben ik nog even de hoofdstraat heen en weer gelopen en eind van de middag weer terug naar het hotel gegaan.

Vanavond eten we bij Meze. Hier heb ik al een keer met Sita (kamergenote) gegeten en dat is erg goed bevallen. We gaan er vanavond met de groep eten.

Sommige van de groep waren Simone tegen gekomen, zodat ze wist waar we zaten. Ze kwam gezellig “effe” langs. Aan het eind van de avond ging ze toch maar....